Ακόμα και το καλοκαίρι, οι Παγκορασίδες μας συνεχίζουν να αποτελούν πραγματική ομάδα, εντός και εκτός γηπέδων! Η προπονήτριά μας Μαρία Γαβαλά είχε την πρωτοβουλία να βγάλει τα παιδιά της ομάδας βόλτα στην παραλία της Θεσσαλονίκης, σε μια βραδιά που ολοκληρώθηκε με θερινό σινεμά!








































































































































































































































