Την πρώτη τους αγωνιστική εμπειρία είχαν οι Παγκορασίδες Κ15 «ΑΣ Ελπίς 2» στο τουρνουά εκτός συναγωνισμού, μετρώντας τις δυνάμεις τους απέναντι στον Κεραυνό Αγίου Παύλου, που αναδείχθηκε νικητής στην αναμέτρηση (0-3), με την ομάδα μας να είναι πολύ ανταγωνιστική στο τρίτο σετ.
Τα σετ: 0-3 (12-25, 13-25, 23-25)
ΑΣ ΕΛΠΙΣ 2 (Άλκηστις Γιαμάκη): Γυμνοπούλου (λ), Καρασαββίδου, Ταμαζιάν, Παλόκα, Αλεξιάδου, Βασιλείου, Ινεστάρι, Παναγιωτίδου, Μπιγκιασβίλι, Πασσιά, Αναστασιάδου, Κούρτη (λ), Παπανίκου, Ζαχαριάδου.
ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ (Κραβαρίκοβα): Μπόμπολα, Μαντούδη, Καραλιόλιου, Ε. Παπαδοπούλου, Συμεών, Γιοκατζή (λ), Ματζιούνη, Β. Κλειδαρά, Δ. Κλειδαρά, Ι. Παπαδοπούλου, Ταγκίρη, Σπάτα, Κατρανίτσα (λ).








































































































































































































































