Δείπνο στον «Αφρό» για το ανδρικό και γυναικείο βόλεϊ
Με τον καλύτερο τρόπο και με τις μοναδικές γεύσεις της Ουζοταβέρνας «Αφρός» ξεκίνησε η νέα σεζόν για την ανδρική και τη γυναικεία ομάδα βόλεϊ της Ελπίδας, που μοιράστηκαν όμορφες στιγμές στο δείπνο...
