Φινάλε με νίκη και 5η θέση για το ανδρικό βόλεϊ
Με ψηλά το κεφάλι ολοκλήρωσε η ανδρική ομάδα βόλεϊ τη φετινή παρουσία της στην Α2 Ανδρών, κερδίζοντας εκτός έδρας τον Ερμογένη Ξάνθης και καταλαμβάνοντας την 5η θέση στην τελική...
