Φινάλε με γλυκιά γεύση για τις Παγκορασίδες Β’
Γλυκιά γεύση είχε η τελευταία αγωνιστική εμπειρία για τις Παγκορασίδες Β’ της Ελπίδας στο τουρνουά εκτός συναγωνισμού της ΕΠΕΣΘ. Η ομάδα “ΑΣ Ελπίς 1” ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της κερδίζοντας...
