Φιλικό με την Σίνδο έδωσαν οι Κορασίδες
Μια όμορφη βραδιά μας χάρισαν οι Κορασίδες μας στο ΔΑΚ Αμπελοκήπων, όπου έπαιξαν φιλικό με την ομάδα του Αστέρα Σίνδου! Συγχαρητήρια σε όλα τα κορίτσια, ευχόμαστε καλή ξεκούραση και...
